„Women’s Health” w przyszłym roku stanie się miesięcznikiem
Magazyn „Women’s Health” w 2015 roku przekształci się z dwumiesięcznika w miesięcznik. - Taki był plan od początku powstania tytułu - mówi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Komar, prezes wydawnictwa Motor-Presse Polska. Sprzedaż pisma od jego wejścia na rynek cały czas rośnie.
„Women’s Health” to wydawany od wiosny ub.r. dwumiesięcznik lifestylowy dla kobiet, traktujący o szeroko pojętej jakości życia. W ub.r. ukazały się trzy wydania pisma, które - według danych ZKDP - miały średnią sprzedaż ogółem na poziomie 82 130 egz.
W tym roku sprzedaż tytułu rośnie z wydania na wydanie - styczniowo-lutowe sprzedało się w liczbie 93 132 egz., a marcowo-kwietniowe osiągnęło wynik na poziomie 101 354 egz. Natomiast - według danych własnych wydawcy - trzeci tegoroczny numer sprzedał się w rekordowej liczbie 102 175 egz. Obecnie będące na rynku wakacyjne wydanie ukazało się w nakładzie powiększonym do 155 tys. egz.
- Od początku byliśmy pewni, że ten magazyn odniesie sukces, chociaż nie spodziewaliśmy się, że to będzie aż tak wielki sukces. Byliśmy też pewni, że magazyn powinien mieć wysoką cenę egzemplarzową, by cena odpowiadała jakości, którą „WH’ będzie oferował (tytuł kosztuje 7,99 zł). I to się sprawdziło - mówi nam Krzysztof Komar. Podkreśla on, że magazyn osiąga wysoką sprzedaż, mimo że nie jest wspierany kampaniami w telewizji i z wykorzystaniem outdooru, nie dołącza też płyt DVD.
„Women’s Health” jako miesięcznik będzie się ukazywać od marca 2015 roku. Wydawca na razie nie przewiduje żadnych zmian w magazynie.
Magazyn „Women's Health” wydawany jest na licencji wydawnictwa Rodale Inc. Tytuł powstał w USA w 2005 roku jako siostrzany magazyn „Men's Health” (w Polsce wydaje go właśnie Motor-Presse Polska). Obecnie „WH” ma już 17 edycji na świecie.
W portfolio Motor-Presse Polska są jeszcze magazyny ”Motocykl”, ”Runner’s World”, ”Auto Motor i Sport” oraz ”Ciężarówki i autobusy”.
Dołącz do dyskusji: „Women’s Health” w przyszłym roku stanie się miesięcznikiem