SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wpływy reklamowe 'Gazety Wyborczej' spadły o 21 mln zł

Wpływy reklamowe dzienników w maju 2009 roku spadły o 18 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Najwięcej stracił 'Dziennik' (w dół o 43 proc.), najmniejszy spadek odnotował "Fakt" a liderem pozostała "Gazeta Wyborcza" (spadek o 25 proc.).

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w maju 2009 roku cennikowe wpływy z reklam do poziomu 66,8 mln zł, czyli o 21 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 - wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska" (Polskapresse), który zanotował przychody reklamowe na poziomie 25,1 mln zł (spadek o 0,9 mln zł). Trzecie miejsce przypadło dla "Faktu" (Axel Springer Polska) - 15,3 mln zł (spadek o 0,3 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 196,4 mln zł w maju 2009 r. wobec 240 mln zł w analogicznym okresie 2008 roku (dane cennikowe, dane bez autopromocji).

Rok / Miesiąc V.2009
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 196 472 940 zł
GAZETA WYBORCZA 66 803 972 zł
POLSKA 25 153 997 zł
FAKT 15 378 623 zł
RZECZPOSPOLITA 14 020 561 zł
DZIENNIK 12 088 904 zł
SUPER EXPRESS 7 463 691 zł



Rok / Miesiąc V.2008
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 240 018 076 zł
GAZETA WYBORCZA 88 140 615 zł
POLSKA 26 050 454 zł
DZIENNIK 21 105 886 zł
RZECZPOSPOLITA 18 154 101 zł
FAKT 15 652 065 zł
SUPER EXPRESS 8 228 676 zł




dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: Wpływy reklamowe 'Gazety Wyborczej' spadły o 21 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl