Wrocławski Fone zmienia strategię
Zgodnie z misją, firma przełamuje faktyczny monopol na polskim rynku telekomunikacyjnym poprzez zapewnienie klientom usług o najwyższej jakości, zarówno w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych, jak i doradztwa.
Nowa strategia, poza konsekwentną realizacją tego założenia, opiera się na kreowaniu nowych usług i dostarczaniu rozwiązań na bazie telefonii IP oraz zakłada osiągnięcie pozycji integratora telekomunikacyjnego.
Firma Fone istnieje na rynku od 2002 r. Przez ten czas Spółka była operatorem usługowym dostarczającym najwyższej jakości połączenia głosowe dla ponad 3 000 klientów biznesowych.
Zmiana strategii działania idzie w parze z rozszerzeniem wachlarza rozwiązań oferowanych przez firmę. Jednym z nowych produktów, o który wzbogacona została oferta Fone, są nowoczesne narzędzia komunikacji dla biznesu. Rozwiązania te bazują na najnowocześniejszych technologiach przesyłu głosu przez Internet i skierowane są do szerokiego grona odbiorców: korporacji, małych i średnich firm, firm zatrudniających pracowników mobilnych oraz różnych gałęzi gospodarki. To nie ostatnia nowość w strategii Fone. Firma nie skupia swoich działań już tylko na klientach biznesowych, gdyż przygotowuje swoje usługi również klientom indywidualnym z zachowaniem biznesowej jakości połączeń.
Firma nie rezygnuje z dotychczas oferowanych usług połączeń głosowych realizowanych przez prefiks, ale nie będą one już stanowiły nadrzędnego produktu w jej ofercie. Konsekwencją przyjętych zmian w strategii było podpisanie umowy z międzynarodowym operatorem telekomunikacyjnym, w wyniku której klienci korzystający do tej pory z usług połączeń głosowych prefiksowych stali się abonentami innej firmy.
-Wierzymy, że podjęte przez nas w ostatnim czasie kroki są słuszne i niedługo osiągniemy pozycję wiodącego integratora telekomunikacyjnego. Zdajemy sobie sprawę, że jest to dla nas początek drogi, ale w odpowiednim momencie stajemy na starcie. Zainwestowaliśmy już w najnowocześniejsze na światowym rynku urządzenia i nie obawiamy się konkurowania jakością usług - mówi Mariusz Ładysz, Prezes Zarządu Fone.
Poza wzbogacaniem oferty, firma rozbudowuje również relacje z partnerami umożliwiając im odsprzedaż produktów i usług Fone pod ich własnymi markami. Rozwijając w ten sposób pośrednie kanały sprzedaży, rozwiązania Fone będą mogły dotrzeć do wielu odbiorców.
Dołącz do dyskusji: Wrocławski Fone zmienia strategię