Współpraca firm NextiraOne Polska i Kruk
NextiraOne dostarczyła do firmy KRUK serwer faksowy
NextiraOne Polska dostarczyła i zainstalowała w KRUK Sp. z o.o. serwer faksowy FAX SYS. System ten będzie obsługiwał zarówno korespondencję faksową przychodzącą, jak i wychodzącą z firmy KRUK.
NextiraOne Polska rozpoczęła współpracę z KRUK Sp. z o.o. od wdrożenia systemu call center opartego na rozwiązaniu Alcatel OmniTouch. Dostarczony i zainstalowany przez NextiraOne serwer faksowy zostanie wykorzystany przez spółkę KRUK do współpracy z autorską aplikacją Delfin. Ten ściśle dostosowany do potrzeb firmy i oczekiwań klientów system wspiera procesy windykacji przedsądowej, bezpośredniej i sądowej. Silna integracja z centralami telefonicznymi za pośrednictwem modułu CTI oraz rozbudowany mechanizm masowej wysyłki korespondencji z automatyzowanym przetwarzaniem zwrotów pomagają w prowadzeniu skutecznej windykacji na masową skalę.
KRUK to lider w branży zarządzania wierzytelnościami. O skali działalności spółki świadczy fakt, że w ubiegłym roku firma wykonała 2,5 mln rozmów telefonicznych z dłużnikami oraz wysłała 2,6 mln pism do nierzetelnych płatników. Zwykle reakcją na te działania są dowody wpłat przesyłane przez dłużników faksem.
"Decyzję o zakupie serwera faksowego podjęliśmy po wnikliwej analizie naszych potrzeb i wymagań zmierzających do zapewnienia obsługi klienta poprzez najwyższy poziom automatyzacji," - powiedział Łukasz Neuman, dyrektor Pionu Informatyki i Telekomunikacji w firmie KRUK Sp. z o.o. "Zdecydowaliśmy się na wybór rozwiązania oferowanego przez NextiraOne, gdyż spełniało nasze wszystkie oczekiwania związane z automatyką procesu przyjmowania ruchu faksowego. Dzięki połączeniu z serwerem faksowym system automatyzuje proces obsługi faksów przychodzących i ułatwia ich wewnętrzną dystrybucję w postaci elektronicznej, a także umożliwia ich masową wysyłkę." - dodał Łukasz Neuman.
Dołącz do dyskusji: Współpraca firm NextiraOne Polska i Kruk