WTA uruchamia nową kampanię reklamową
Organizacja WTA (Women's Tennis Association), znana obecnie jako Sony Ericsson WTA Tour, planuje uruchomienie wartej 15 milionów dolarów globalnej kampanii reklamowej.
Kampania pod nazwą 'Looking for a hero?' została przygotowana przez wchodzące w skład WPP Group agencje Grey, Schematic i GCI Group. Trafi ona do 75 krajów całego świata i będzie trwała przez najbliższe 18 miesięcy, a udział w niej weźmie ponad 30 zawodniczek.
Kampania będzie obejmować telewizję, prasę oraz internet. Spoty telewizyjne będą emitowane na kanałach Eurosport, ESPN i CNN, a reklamy prasowe pojawią się w 'International Herald Tribune', 'USA Today' oraz w czasopismach poświęconych sportowi i tenisowi.
Reklamy będą miały na celu m.in. przybliżenie odbiorcom nowych gwiazd kobiecego tenisa, takich jak zwyciężczyni ostatniego French Open Serbka Ana Ivanovic. Mają one też na nowo odkrywać zawodniczki, które już od wielu lat są ważnymi postaciami rozgrywek, takie jak siostry Serena i Venus Williams czy Maria Szarapowa.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: WTA uruchamia nową kampanię reklamową