Wydawnictwo Discovery Channel
Pierwsze wydawnictwo na rynku polskim firmowane przez Discovery Channel
Discovery Consumer Products poinformowała o wprowadzeniu na Polski rynek pierwszego wydania miesięcznika Tropami Tajemnic Discovery Channel (Along the Mysterious Paths of Discovery Channel). To przeznaczone dla uczniów szkół podstawowych, wydawnictwo powstało w wyniku współpracy firm Discovery Poland i Media Service Zawada Sp. z o.o., nawiązanej w grudniu 2002 r.
Firma Media Service Zawada wesprze pierwsze wydanie miesięcznika ogólnokrajową kampanią prowadzoną w punktach kolportażu prasy na terenie czterech największych polskich miast, poczynając od Warszawy. Miesięcznik będzie także promowany w polskojęzycznych wersjach kanałów Discovery Channel i Animal Planet. Będzie temu towarzyszyć intensywna kampania reklamowa w stacjach radiowych oraz program lojalnościowy dla czytelników w polskim serwisie internetowym kanału Discovery.
Miesięcznik Tropami Tajemnic Discovery Channel będzie sprzedawany w kioskach na terenie miast, a także za pośrednictwem głównych sieci kolportażu oraz w sieciach supermarketów.
Firmy Discovery Communications i Media Service Zawada zajmują się obecnie opracowywaniem nowych, interesujących tytułów opartych na tej strategicznej współpracy.
Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo Discovery Channel