Zentropy Partners dla MasterCard
23 lutego br. wystartowała MojaKarta.pl, serwis skierowany bezpośrednio do posiadaczy kart płatniczych i tym samym zdecydowanie wyróżniający się przystępnością przekazu spośród innych specjalistycznych vortali z branży finansowej
Inicjatorem przedsięwzięcia jest przedstawicielstwo MasterCard w Polsce, które w odpowiedzi na silne sygnały z rynku, w nowatorski sposób wykorzystało nowe media, by dotrzeć do swoich klientów bezpośrednio, budując z nimi relacje za pośrednictwem Internetu.
Serwis MojaKarta.pl, będący kwintesencją informacji o standardowych kartach płatniczych, takich jak karty kredytowe, debetowe, czy obciążeniowe, jak również prezentujący szeroki wachlarz nowych produktów finansowych oferowanych przez polskie banki (karty co-branded, affinity i biznesowe) jest nieocenionym źródłem informacji zarówno dla osób posługujących się kartami kredytowymi na co dzień, jak i dla tych, którzy w świecie płatności bezgotówkowych dopiero stawiają swoje pierwsze kroki. Charakter edukacyjny strony wzbogacają konkursy i akcje promocyjne organizowane przez MasterCard w Internecie.
Twórcą i siłą napędową serwisu jest Agencja Interaktywna - Zentropy Partners (Grupa McCann Erickson Polska). To kolejny serwis po www.bankowiec.pl przygotowany przez Zentropy dla MasterCarda.
Dołącz do dyskusji: Zentropy Partners dla MasterCard