Zimowa promocja McDonald’s reklamowana w internecie
McDonald’s Polska wprowadza zimową promocję. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy 24/7 Digital, DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD i Twenty Four Seven PR.
W ramach zimowej promocji do menu restauracji McDonald’s wracają Kanapka Drwala i Kanapka Zbójnicka, a także Frytki Zakręcone i Serki Góralskie. Reklamuje to aplikacja udostępniona na Facebookowym fanpage’u McDonald’s Polska, w której można zapoznać się z nową ofertą, informować o niej znajomych oraz zdobywać punkty zwiększające szanse na zdobywanie nagród.
Promocję będą też wspierać reklamy m.in. na Facebooku, Google, Gazeta.pl, Onet.pl czy o2.pl, a także materiały POS w samych restauracjach McDonald’s. Aplikację na Facebooku przygotowała agencja 24/7 Digital, a kreację całej kampanii - agencje DDB Warszawa i Tribal DDB. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD, a za działania public relations - agencja Twenty Four Seven PR.
Dołącz do dyskusji: Zimowa promocja McDonald’s reklamowana w internecie