Zjednoczenie.com dla Re-reserved i Cropptown
Gdańska firma zjednoczenie.com opracowała i wdrożyła dwa serwisy internetowe - dla znanej marki odzieżowej Reserved oraz dla sieci salonów odzieżowych Cropptown.
To kolejne realizacje przygotowane dla tych klientów. Serwisy mają za zadanie przedstawić nowe kolekcje, dokonano też pewnych zmian w funkcjonalności serwisów.
Serwis poświęcony marce Reserved prezentuje nową kolekcję wiosenno-letnią 2006.
- Naturalną konsekwencją prezentacji nowej kolekcji odzieży jest inna niż w poprzednim sezonie koncepcja serwisu - zarówno graficzna jak i funkcjonalna. Witryna została właściwie opracowana od nowa. Chcąc uzyskać kompromis pomiędzy atrakcyjnym wyglądem a funkcjonalnością serwisu zmieniliśmy sposób prezentowania treści oraz poprawiliśmy szybkość ładowania - mówi Sławomir Ziętarski, kierownik rozwoju i projektów w zjednoczenie.com.
Prezentacja nowej kolekcji to nie jedyna zmiana. Na podstawie doświadczeń z poprzednich lat została usprawniona nawigacja po serwisie. Serwis po przebudowie umożliwia też rozsyłanie newslettera nawet w 11 językach, pozwalając na informowanie o nowościach w ojczystych językach na wszystkich rynkach, gdzie jest obecna marka Reserved.
W tym sezonie serwis jest bardziej "międzynarodowy" niż dotychczas. Użytkownicy z różnych krajów mogą liczyć na informacje w swoich ojczystych językach, dotyczy to głównie działu Now in Stores, ale komunikowane są też lokalne kampanie reklamowe.
Całość serwisu składa się obecnie z pięciu działów. Poza nowym, uruchomionym 10 marca działem "Jeans", promującym nową kolekcję, obejmuje również sekcję "Now in Stores" zawierającą na bieżąco uzupełnianą prezentację kolekcji dostępnych w sklepach, w dziale "Underwear" można znaleźć prezentacje bielizny, dział "Kids" pokazuje odzież przeznaczoną dla najmłodszych, w części "About us" można zaś znaleźć strony informacyjne, dane kontaktowe, adresy sklepów czy aktualności.
W przypadku marki Cropptown zjednoczenie.com zajęło się kompleksową zmianą całości witryny. Analogicznie jak w przypadku marki Reserved również i w tym serwisie zmiany w wyglądzie i funkcjonalności witryny towarzyszą wprowadzeniu nowej kolekcji.
- Obsługujemy tę markę w Internecie od początku jej istnienia, ale po raz pierwszy powierzono nam kreację nowego wyglądu serwisu WWW - mówi Marek Cherek, koordynator projektu Cropptown.pl.
Wraz z nową kolekcją pojawiło się też kilka zmian, zarówno w wizerunku marki jak i też funkcjonalności oraz strukturze serwisu. Na pierwszym planie prezentowana jest kolekcja oraz produkty. Serwisy informacyjne dla młodzieży, które były dotychczas najważniejszym elementem w serwisie cropptown.pl, są po zmianach nieco mniej eksponowane, pozostając jednocześnie dość istotnym - i nadal rozwijanym, m.in. o gry online - elementem witryny.
- Serwis będzie jeszcze rozwijany. Ponieważ marka jest obecna w wielu krajach europejskich naturalnym kierunkiem zmian jest poszerzanie serwisu o kolejne wersje językowe. Zamierzamy też wzbogacić witrynę o nowe, interaktywne funkcje - na przykład "przebieralnię". Pojawią się również nowe, ciekawe i dość zaskakujące elementy - zapowiada Marek Cherek.
Jak deklarują twórcy serwisu, poprzez bieżącą aktualizację działów informacyjnych i dodanie licznych elementów interaktywnych witryna nabierze dodatkowej dynamiki, zmieniając swój charakter z biernej prezentacji kolekcji na czynne współdziałanie z użytkownikami.
Dołącz do dyskusji: Zjednoczenie.com dla Re-reserved i Cropptown