Złota Mowa Reklamowa TVP: laureatami Kancelaria Prezydenta RP, PAiH, Ryki, Wawel, WP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wyłoniło laureatów Złotej Mowy Reklamowej. Nagrody otrzymały w tym roku Kancelaria Prezydenta RP, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Spółdzielnia Mleczarska Ryki, Wawel oraz Grupa Wirtualna Polska.
To już czwarta edycja konkursu Złota Mowa Reklamowa. Wyróżnienia przyznawane są instytucjom i firmom, które przyczyniają się do popularyzacji języka polskiego i poprawnego jego użycia w spotach reklamowych. Doceniana jest również społeczna odpowiedzialność, błyskotliwość oraz dbałość o tradycję i kulturę.
- Naszym konkursem chcemy między innymi pokazać i udowodnić, że można bez straty dla atrakcyjności przekazu tworzyć celne i skuteczne komunikaty reklamowe. W tym roku wśród nagrodzonych pojawiły się także reklamy z transkrypcją i tłumaczeniem na Polski Język Migowy. Te wersje, stworzone z myślą o słabosłyszących i niesłyszących udowadniają, że reklama nie musi wykluczać - mówi Przemysław Kruk, zastępca dyrektora ds. negocjacji i handlu Biura Reklamy TVP.
Złota Mowa Reklamowa - nagrodzeni
Złota Mowa Reklamowa - kategoria najwyższe standardy w zakresie kultury języka reklamy
Nagrody za reklamę włączającą, czyli rozszerzenie dostępności przekazów promocyjno-reklamowych dla osób słabosłyszących i niesłyszących.
1. Kancelaria Prezydenta
2. Polska Agencja Inwestycji i Handlu
Złota Mowa Reklamowa - kategoria najwyższe standardy w zakresie kreacji reklamowej
1 Spółdzielnia Mleczarska Ryki
2. Firma Wawel
3. Wirtualna Polska
– Kampania Wirtualnej Polski wydobywa piękno wieloznaczności słów, niuanse komunikacyjne oraz pokazuje moc oszczędnego gospodarowania słowem. Spoty firmy Wawel oraz Ryków można nazwać małymi perłami języka polskiego. Przypominają czasy, w których jako copywriterzy zatrudniani byli najlepsi pisarze. Nie łudząc się, że szybko pozbędziemy się nadmiaru anglicyzmów i wszystkich błędów językowych z mowy reklamowej, z przyjemnością przekazuję gratulacje tym, którzy stworzyli filmy najwyższej językowej jakości – ocenia Przemysław Kruk.
Wyróżnienia: Jysk, Lego, Universal McCann, Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Złota Mowa Reklamowa TVP: laureatami Kancelaria Prezydenta RP, PAiH, Ryki, Wawel, WP