Złote spinacze 2005
Nominacje do nagrody głównej - jury zakończyło pierwszy etap oceniania projektów konkursowych.
Do drugiego etapu zakwalifikowano 26 prac zgłoszonych przez 18 instytucji. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Partner of Promotion.
Spośród 56 kampanii PR zgłoszonych do konkursu Złote Spinacze 2005 jurorzy wybrali 26 najlepszych: Trzy nominacje otrzymała agencja Partner of Promotion, a dwiema nominacjami wyróżniono: Canal+ Cyfrowy, Compress, Eskadrę Promarket, Profile, Rowland Communications oraz Sigmę International.
Nominowane projekty to:
1) PR korporacyjny
" Masz prawo wiedzieć (Profile)
" Kompania Inicjatyw (Sigma International)
" Bezpieczny Komputer 2004 (United PR)
2) PR produktu
" The Beach Bols - jedyna taka plaża (GGK Public Relations)
" Wełna Rockwool - twój dom w lepszym klimacie (Partner of Promotion)
" Design, Music, Ease of Use... MOTO! (Partner of Promotion)
" Dog in the Fog (Sigma International)
3) Kampania edukacyjna
" Zaszczep zdrowie (Compress)
" Kraków wolny od psich qp! (Eskadra Promarket)
" Let my people live! (Profile)
4) Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
" Nationwide - nikomu ani słowa (Partner of Promotion)
" CEDC w drodze po Polmos Białystok (Rowland Communications)
5) Public Affairs & Lobbying
" Polish Energy Day (Rowland Communications)
" Propagowanie idei pracy tymczasowej w Polsce (Telma Group Communications)
6) Kampania społeczna
" Czy chcesz mieć kontrolę? (Compress)
" Odnaleźć siebie (On Board Public Relations)
" Cowparade Warsaw 2005 (Sensors PR)
7) Komunikacja wewnętrzna
" Nowe oleje Shell Helix (Multi Communications)
" Forum Pracownika (Provident Polska)
8) Event
" Obchody 10-lecia Canal+ (Canal+ Cyfrowy)
" Przystanek IKEA (Eskadra Promarket)
" Kampania Belvedere (R.A. Productions)
9) Corporate Social Responsibility
" Klasa BGŻ (Bank Gospodarki Żywnościowej)
" Inicjatywa - reklama dla dzieci (Canal+ Cyfrowy)
" W towarzystwie Lwa (ING Bank Śląski)
" Nie bądź obojętny na sprzedaż alkoholu nieletnim (Marketing & Communications Consultants)
W drugim etapie konkursu jury zapozna się z pełną dokumentacją 26 wyróżnionych kampanii i w tajnym głosowaniu wyłoni zwycięzców. Poznamy ich 24 listopada, podczas gali wręczenia statuetek Złotych Spinaczy.
Konkurs jest audytowany przez firmę KPMG. Patronat medialny objął Puls Biznesu. Partnerem technologicznym jest firma EGB Teleinformatyka.
Dołącz do dyskusji: Złote spinacze 2005