SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w Agros Nova

Arkadiusz Słota awansował na stanowisko Brand Managera ds. Marketingu Interaktywnego i będzie koordynował całość komunikacji interaktywnej dla marek Agros Nova (Łowicz, Fortuna, Garden, Pysio, Tarczyn, DrWitt, Krakus).

Arkadiusz Słota związany jest z Agros Nova od dwóch lat. Zagadnieniami marketingu w Internecie zajmuje się od 1997 roku.

gj.l.lliiolioloiloilo

Wcześniej pracował w agencjach interaktywnych: Venti i DigitalOne, gdzie realizował projekty, m. in. dla Pepsi-Cola General Bottlers, DaimlerChrysler, Haas, Premium Foods.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Agros Nova

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl