Zmiany w IBM
Nowy menedżer ds. marketingu w IBM Polska
Od połowy marca br. Maciej Markowski objął funkcję Marketing Managera w firmie IBM Polska. Na nowym stanowisku Maciej Markowski podlega bezpośrednio Dariuszowi Fabiszewskiemu, Dyrektorowi Generalnemu polskiego oddziału IBM. Po linii biznesowej raportuje do Gerharda Hillebranda, Marketing Managera odpowiedzialnego za region CEMA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).
Nowy menedżer ds. marketingu w IBM Polska jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Posiada on niemal 20-letnie doświadczenie w branży IT, w tym wieloletnie w dziedzinie marketingu usług i konsultingu informatycznego. Poprzednie doświadczenia zawodowe Macieja Markowskiego obejmują między innymi stworzenie i zarządzanie działem marketingu firmy konsultingowej Accenture, a także pracę m.in. w Digital Equipment Polska. Nowy Marketing Manager powiększa grono profesjonalistów IBM z tytułem naukowym. Maciej posiada tytuł doktora i legitymuje się bogatym doświadczeniem dydaktycznym, a wśród obecnych pracowników IBM Polska są także jego byli studenci.
Maciej Markowski jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Menedżerów w Polsce oraz członkiem Polskiego Towarzystwa Informatycznego.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w IBM