Zmiany w iLeo
iLeo - agencja działająca w Polsce w ramach grupy Leo Burnett, reorganizuje się i wzmacnia zespół
Cristina Fritz, dotychczasowy Dyrektor Strategiczny iLeo, objęła funkcję Dyrektora Generalnego, zastępując na tym stanowisku Pawła Fogta, który przejął w agencji Leo Burnett Warszawa obowiązki Account Directora dla Philip Morrisa. Zanim równo rok temu Cristina Fritz rozpoczęła pracę w iLeo, pełniła funkcję Dyrektora ds. Marketingu w jednej z największych agencji BTL w Argentynie - Smith Group S.A. Przez wiele lat współpracowała m.in z takimi klientami jak Kraft Foods, Renault, Procter&Gamble, Gillette, Danone, Purina Nestle, Bacardi i Heineken.
Rafał Górski, Senior Webdesigner, który dołączył do zespołu iLeo w maju ubiegłego roku, wcześniej pracując jako Dyrekor Kreatywny w firmie Artegence, został promowany na stanowisko Interactive Creative Director.
Marcin Kłos, Programista, specjalizujący się głównie w projektach dla Philip Morrisa został promowany na stanowisko Senior Programist.
Niedawno do zespołu iLeo dołączyli:
Witold Zorski, Project Manager dla Philip Morrisa, wcześniej zatrudniony w agencji Brain oraz e-Point, posiadający wieloletnie doświadczenie w obsłudze projektów dla takich m.in. klientów jak BGZ S.A., Fujitsu Siemens Computers, Bank Pocztowy S.A., e-Integrum i ING, Maciej Wójcik - Junior Programist i Adam Smereczyński, Junior Webdesigner.
Zespół iLeo liczy obecnie 21 osób. Do największych klientów agencji zaliczają się Fiat Auto Poland, Philip Morris Polska, Era PTC, Nomi S.A., Commercial Union, Pekao S.A. oraz Nestle Purina Pet Care.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w iLeo