SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w kreacji Gruppa66 Ogilvy

Od 1 kwietnia 2007 Paweł Merecz obejmie stanowisko Deputy Creative Directora.

Merecz będzie odpowiedzialny za organizację pracy i produkt kreatywny w jednej z dwóch grup biznesowych kierowanej przez Macieja Lissowskiego. Zastąpi Iwonę Czerwińską.

Paweł Merecz pracował dotychczas w Publicisie (7 lat), ostatnio na stanowisku Senior Copywriter. Jest bardzo utalentowany – tylko w zeszłym roku zdobył srebrną kulkę w konkursie KRT za spot radiowy zrealizowany dla British Airways pt. „Fly”. Paweł zdobył także główną nagrodę na festiwalu w Portoroż, w kategorii OpenAd Golden Drum Big Idea za niepublikowany plakat „Working people” przygotowany dla Winiar. W tym roku był nominowany przez magazyn Media i Marketing do nagrody Copywriter Roku. Paweł jest autorem nazwy „neostrada”.

Paweł Merecz pracował m.in. dla: British Airways, Coca Cola, Nestle Winiary, TP S.A., Renault.

Ma 37 lat, w 1997 r. obronił pracę magisterską w Instytucie Filologii Angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego traktującą o kulturze czarnych Brytyjczyków. Jest żonaty i ma córkę Antoninę.

Obecnie dział kreacji Gruppa66 Ogilvy liczy 32 osoby.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w kreacji Gruppa66 Ogilvy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl