Zmiany w Net4media
Agencja Net4media, znana głównie z działań ambientowych oraz reklam mobilnych na samochodach marki Smart, przeprowadziła rebranding marki, polegający na wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej i poszerzeniu oferty.
Od września w nowym logo Net4media widnieje kameleon, który ma symbolizować elastyczność agencji w dopasowywaniu się do wymagań klienta i zmienności rynku.
Przyczyną zmian jest przekształcenie Net4media w agencję marketingu zintegrowanego, która ma świadczyć zintegrowane działania marketingowe we wszystkich kanałach komunikacji.
Oprócz niestandardowych akcji na mieście oraz działań reklamowych kierowanych do młodzieży szkolnej i studentów, agencja zamierza specjalizować się również w tworzeniu gier i aplikacji na portale społecznościowe i telefony (iPhone, Android, Symbian), jak również w budowaniu aplikacji bazujących na GPS.
Agencja zapowiada, że W najbliższym czasie powstanie również jej nowa strona internetowa, która będzie zgodna z wprowadzoną identyfikacją wizualną.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Net4media