Zmieniaj auta jak rękawiczki
Wrocławska agencja reklamowa b&j prowadzi ogólnopolską kampanię dla Europejskiego Funduszu Leasingowego pod hasłem "Zmieniaj auta jak rękawiczki"
Celem akcji jest przekonanie klientów, że nie muszą być właścicielami aut, by z nich korzystać. W leasingu odnawialnym po zakończeniu umowy klienci mogą wziąć w leasing nowy pojazd, zamiast przejmować stary na własność.
Pierwszym etapem było pojawienie się w maju bilboardów, z hasłem "Nadchodzi nowa era leasingu", które zapowiadały wprowadzenie nowego produktu. Celowo wykorzystano datę wejścia Polski do UE, aby podkreślić europejski charakter firmy oraz produktu. Od początku czerwca w całym kraju widoczne są bilboardy z nową kreacją "Zmieniaj auta jak rękawiczki".
Również od początku czerwca prowadzona jest intensywna kampania w prasie ogólnopolskiej poszerzona o tygodniki Newsweek, Wprost i miesięczniki Twój Styl, Playboy, Auto+ i Businessman Magazine.
Ważnym elementem kampanii jest sponsoring wybranych programów sportowych skierowanych do odpowiedniej grupy celu (emisje w TVN oraz TVN24). Kampanię wspierają także działania BTL, prowadzone w przedstawicielstwach EFL, jak również w salonach samochodowych współpracujących firm: Opel, Nissan, Renault, Citroen. W kreacji wykorzystano symbol eleganckiej rękawiczki na ręce biznesmena w ekskluzywnym aucie. Reklama posiada dwie odsłony - męską oraz damską.
Dołącz do dyskusji: Zmieniaj auta jak rękawiczki