SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dwa szybkie Żubry płyną szerokim strumieniem” w promocji piwa Żubr (wideo)

Z początkiem lutego rozpocznie się kolejna edycja promocji „Dwa szybkie Żubry” piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy PZL, OTO Film, Platige Image, Tailor Made PR, Huta 19, PRISM Studio i Zenith.

W nowej odsłonie promocji „Dwa szybkie Żubry” tak samo jak w dotychczasowych będzie można zdobyć dwa darmowe piwa, jeśli pod zawleczką promocyjnej puszki lub nakrętką butelki piwa Żubr znajdzie się symbol wygranej.

- Szczęśliwi znalazcy zwycięskich kapsli i zawleczek mogą cieszyć się wygraną od razu, zamieniając je na dwa piwa w sklepach w całej Polsce. Czwartej edycji loterii towarzyszy nowa historia z udziałem Króla Puszczy, jak zwykle podsumowana przewrotnym hasłem. Obecny w spocie szeroki strumień to nawiązanie do miliona piw, które konsumenci mogą wygrać w ramach loterii - opisuje Łukasz Kling, menadżer ds. zarządzania marką Żubr.

 

Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, internecie (m.in. w social media) oraz punktach sprzedaży.

Promocja potrwa do końca czerwca, a darmowe piwa będą wydawane do końca lipca. Design opakowań promocyjnych przygotowało PRISM Studio.

Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL. Spor wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, a postprodukcją - Platige Image. Za działania w internecie oraz PR odpowiedzialne są agencje Tailor Made PR i Huta 19,a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith.

Dołącz do dyskusji: „Dwa szybkie Żubry płyną szerokim strumieniem” w promocji piwa Żubr (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Żuber
BArdzo zgrabne hasło. Efektu świezości już takiego nie ma, jak przedlaty, ale w sumie to już kultowa komunikacja (a co za tym idzie - "z brodą" :-). Fajne! A u mnie dziś szwerokim strumieniem popłyną dwie Femme Fatale (to takie ciemne piwko spod brandu Pilsvar)
0 0
odpowiedź
User
PS
Ja tam uważam na tą firmę, już nie jest tam różowo jak kiedyś. Widać to właśnie w reklamach.
0 0
odpowiedź
User
Adi
Wasza promocja to jedna wielka pierdolona ściema.Na cztery skrzynki brak wygranej.
Gdzie te miliony piw do wygrania?
Żubr 2019
0 0
odpowiedź