Zwiększone zainteresowanie mobilnym marketingiem
Około 28 procent światowych marek wykorzystało już do swojej promocji kampanie za pomocą wiadomości SMS.
Jak informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na badanie 50 światowych marek przeprowadzone przez firmę Airwide Solutions, 18 procent wykorzystało w tym celu także wiadomości MMS.
Rosnące zainteresowanie mobilnym marketingiem wyraża się w liczbie marek, które zastanawiają się nad przeprowadzeniem w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy kampanii za pomocą wiadomości SMS lub MMS. Odsetek takich firm od analogicznego badania w ubiegłym roku podwoił się do poziomu 28 procent.
Coraz więcej marek planuje także większą część swoich budżetów reklamowych przeznaczyć na mobilne kampanie. 71 procent respondentów szacuje, że w ciągu najbliższych dwóch lat do 10 procent zwiększy wydatki w tym segmencie.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Zwiększone zainteresowanie mobilnym marketingiem