Zwycięska Arkadia
Po raz pierwszy opracowana przez polską firmę kampania reklamowa centrum handlowego zdobyła prestiżową nagrodę.
Po raz pierwszy opracowana przez polską firmę kampania reklamowa centrum handlowego zdobyła prestiżową nagrodę Maxi Merit Award w międzynarodowym konkursie marketingowym organizowanym przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (ICSC).
Kampania reklamowa zrealizowana w związku z otwarciem największego warszawskiego centrum handlowo-rozrywkowego Arkadia została zaklasyfikowana do rundy finałowej międzynarodowego konkursu Maxi Awards 2005 w sierpniu tego roku.
Kampania związana z otwarciem Arkadii została zgłoszona do konkursu w kategorii „Reklama”. W rundzie finałowej zmierzyła się z kampaniami ośmiu amerykańskich centrów handlowych. Wyniki rywalizacji zostały ogłoszone w trakcie kongresu ICSC 18 października w San Diego.
Twórcą kampanii otwarcia Arkadii i firmą zgłaszającą ją do konkursu jest Firma Reklamowa Kuc.
Kampania otwarcia Arkadii była jedną z bardziej skutecznych kampanii reklamowych w Polsce, o czym świadczy także jej podwójna nominacja do nagrody prestiżowego konkursu Effie 2005 nagradzającego efektywność reklamy. Kampania przeprowadzona została w październiku 2004 roku.
Według badań „Plakat Impact Test” rozpoznawalność kampanii zewnętrznej Arkadii osiągnęła ponad 84% wśród mieszkańców Warszawy, co stanowi najlepszy rezultat w historii tych badań, uwzględniając także największe kampanie wspomagane intensywną reklamą telewizyjną.
Dołącz do dyskusji: Zwycięska Arkadia