Od początku swojego istnienia dla Axence najważniejszy jest Klient. Jako specjalista w zakresie efektywnego zarządzania infrastrukturą IT chcielibyśmy wiedzieć więcej niż inni na temat potrzeb naszych Klientów. Wiedza ta służy nam do projektowania jeszcze lepszych produktów, bo każdy zakup naszego oprogramowania jest dla nas początkiem wieloletniej znajomości – tłumaczy Beata Kwiatkowska, Dyrektor Zarządzająca Axence. Dlatego też szczególną wagę przywiązujemy do wieloletniej i cieszącej się zaufaniem współpracy z naszymi Partnerami handlowymi. Jesteśmy dumni, że dla naszych Partnerów marka Axence jest postrzegana jako wiodąca i że możemy wymieniać się doświadczeniami – dodaje.
Wraz z nowym Programem Partnerskim zostanie również wdrożony program szkoleń autoryzacyjnych oraz działania promujące najbardziej zaangażowanych Partnerów Axence. Istotną zmianą mają być też jasno określone fundusze premiujące najlepszych sprzedawców, dodatkowe rabaty dla Partnerów aktywnie i z sukcesami promujących rozwiązania Axence, jak również zasady przyznawania funduszy marketingowych pozwalających aktywnie promować rozwiązania Axence.
Specjaliści Axence dali się poznać jako osoby chętnie udzielające fachowej rady i o wysokim poziomie wiedzy merytorycznej. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie owocowała nadal sympatycznym i miłym kontaktem oraz utrzymaniem wysokiej jakości świadczonych usług – podsumowuje Piotr Szymański, współwłaściciel firmy Softinet S.C., jednego z partnerów firmy Axence.