Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-01-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

mBank: najtańsze tablety nie tylko w augmented reality

150x110

Wirtualny mBank rozpoczął kampanię reklamową promującą najtańszą na rynku ofertę tabletów i mobilnego internetu w pakiecie z eKontem. W działaniach po raz pierwszy zostanie wykorzystana technologia rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).                                                                                                                     

Kampania reklamowa, dotycząca zarówno oferty eKonta z bezpłatnym internetem mobilnym w Play, jak i nowych, promocyjnych warunków na zakup iPada2 w ofercie tabletu z internetem, potrwa do połowy lutego br. Jej elementem będą dwa odświeżone spoty telewizyjne, emitowane w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, TVN, Polsat, AXN i Discovery Chanel. Kreacje reklamowe będą też widoczne w internecie w największych portalach oraz w serwisach takich jak YouTube:

http://www.youtube.com/mbanktv?gl=PL&hl=pl#p/u/5/LN90_j3X3Fg

http://www.youtube.com/mbanktv?gl=PL&hl=pl#p/a/u/0/SYPNKTaiMhI

Szczególnym elementem nowej kampanii reklamowej mBanku są reklamy prasowe, wykorzystujące technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Dzięki niej, gazetowe strony z kreacją reklamową, widziane przez pryzmat kamery komputerowej na stronie www.wyjatkowypakiet.pl, zmienią się i „ożyją”. Reklamy pojawią się m.in. w Gazecie Wyborczej oraz tygodnikach Newsweek Polska i Wprost. Jest to pierwszy przypadek wykorzystania przez polską instytucję finansową technologii rozszerzonej rzeczywistości na tak dużą skalę.

Nowa kampania promocyjna mBanku została przygotowana we współpracy z agencjami Ambasada Brand Communication i Pro-Creation. Spoty telewizyjne wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowała firma Papaya Films. Media w kampanii kolejny raz zakupił dom mediowy MPG.

Innowacyjna oferta nowoczesnych tabletów oraz mobilnego internetu w pakiecie z rachunkiem eKonto, została wprowadzona w grudniu ub.r. W styczniu magazyn PC World uznał propozycję z tabletami za najtańszą na rynku (raportInternet mobilny z tabletem - porównanie ofert”) .

Szczegóły oferty

eKonto za 0 zł w mBanku i internet mobilny w sieci 4G Play oraz pakiet z tabletem dla stałych klientów to kolejny przepis mBanku na wygodny rachunek.

Dla dotychczasowych klientów, posiadających „Ofertę dla Ciebie” czyli wyliczone limity kredytowe, bank przygotował zarówno ofertę mobilnego internetu w sieci 4G Play (dostępny za darmo w pierwszych miesiącach umowy w zamian za aktywność), jak i nowoczesnych tabletów w najniższych na rynku cenach. Opłata miesięczna za tablet z internetem jest stała i wynosi: dla Samsunga Galaxy Tab 10.1 – 79 zł/mies.; dla Apple iPada 2 – 99 zł/mies.

Przystępując do trwającej do końca lutego promocji na iPada2, klient uiszcza opłatę (w wysokości 99 zł./mies.) przez okres o trzy miesiące krótszy, niż w ramach standardowej oferty, jednocześnie mogąc korzystać z internetu przez pełne 42 miesiące. W ramach promocji może także oszczędzić dodatkowe 300 zł nie płacąc przez trzy kolejne miesiące (w takim wypadku opłatę uiszcza tylko przez 36 miesięcy) pod warunkiem, że w czasie trwania umowy zdecyduje się na jeden z produktów banku lub weźmie udział w programie rekomendacyjnym „PolecamBank” i uzyska prawo do wypłaty przynajmniej jednej premii.

Informacje o promocji można znaleźć na stronach:
http://www.mbank.pl/telefonia/internet/tablety/

Z kolei nowi klienci mBanku, którzy otworzą konto, mogą wybrać pakiet z mobilnym internetem w sieci 4G Play. Przy zachowaniu aktywności (aktywne korzystanie z karty płatniczej, regularne zasilanie rachnku), za internet mobilny i modem mogą nie zapłacić w ogóle przez 12 miesięcy. Dodatkowo, pierwsze trzy miesiące korzystania z usługi są bezwarunkowo bezpłatne.

Szczegóły nowej oferty mBanku dostępne są w internecie na mBank.pl.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS