Już po raz siódmy Continental, międzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, przygotował ranking najlepszych w Polsce serwisów oponiarskich, należących do sieci Conti360o Fleet Services.
Na podstawie audytu wśród klientów flotowych sieci Conti3600 Fleet Services, Continental opracował ranking najlepszych w Polsce serwisów oponiarskich. Ocenie poddano: jakość obsługi klienta, szybkość realizacji zleceń, a także terminowość wykonywania czynności serwisowych
w warsztacie i na drodze.
W 2014 r. najlepszymi serwisami w sieci Conti360o Fleet Services były:
· w regionie centralnym Gas Truck z Łowicza,
· w regionie północno-wschodnim Motor Lenarciak z Białegostoku,
· w regionie południowo-zachodnim Sobczyk z Ostrowa Wielkopolskiego,
· w regionie północno-zachodnim Elear z Gorzowa Wielkopolskiego,
· w regionie południowo-wschodnim Korzonek z Radzionkowa.
Podział na regiony odpowiada podziałowi sprzedażowemu obszarów, w których operują regionalni menedżerowie sprzedaży firmy Continental.
„Specyfika branży transportowej wymaga od serwisów nie tylko profesjonalnej wiedzy w zakresie doboru i montażu opon, ale także sprawnych przeglądów oraz obsługi zleceń awaryjnych. Przygotowywanie corocznego rankingu warsztatów Conti360o Fleet Services jest ważne z dwóch powodów. Po pierwsze, pozwala nam wyłonić serwisy, świadczące najwyższy poziom usług. Poza tym przygotowywanie corocznego rankingu sprawia, że serwisy sieci Conti3600 stale dążą do ulepszania jakości świadczonych usług” – powiedział Łukasza Puchała menedżer sieci Conti360o, Continental Opony Polska.
O usłudze Conti360o Fleet Services
Mając świadomość złożoności operacji związanych z zarządzaniem ogumieniem – od wyboru opon, przez kontrolę i obsługę awarii, po utylizację – Continental przygotował modułową ofertę, dzięki której flota może dopasować zarówno zasięg, jak i przedmiot usługi do swoich potrzeb.
W ramach Conti360o Fleet Services dostępne jest pięć modułów gwarantujących efektywne zarządzanie ogumieniem:
· ContiFitmentService oferuje doradztwo zakupowe oraz montaż opon,
· ContiFleetCheck zapewnia okresowe przeglądy ogumienia,
· ContiCasingManagement umożliwia zarządzanie zużytymi oponami,
· ContiBreakdownService zapewnia obsługę i pomoc w przypadku awarii,
· ContiFleetReporting oferuje dostęp do kompleksowej analizy danych dotyczących zakupionych opon oraz wszystkich kosztów związanych z ich serwisem.
Usługa Conti360° Fleet Services dostępna jest w Austrii, Belgii, Czechach, Danii, we Francji, w Niemczech, we Włoszech, w Polsce, na Słowacji, w Hiszpanii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Turcji, Irlandii oraz na Węgrzech.