Zespół zdolnych inżynierów i studentów Politechniki Lubelskiej (Hydrogreen) zbudował pojazd, który już teraz może przejechać 1000 km za jedną złotówkę! „Hydros” powstał dzięki konstrukcji z nowoczesnych materiałów, nieocenionej pracy zespołowej i pomocy sponsorskiej firm.
Budowa prototypów była bardzo kosztowna, zatem kluczowym elementem było pozyskiwanie sponsorów. Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl jest jedną z firm, która znalazła się wśród sponsorów pojazdu.
"Jednym z naszych sponsorów strategicznych jest firma Eniro Polska ze swoją marką Panorama Firm. Nawiązanie współpracy nastąpiło w odpowiednim momencie - kiedy potrzebowaliśmy pieniędzy na nieplanowe wydatki tuż przed wyjazdem na zawody. Firma od lat wspiera polskie przedsiębiorstwa i wprowadza nowe technologie w marketingu cyfrowym. Stawiamy na jakość - to nie jest projekt, który jest odgórnie narzucony lub realizowany wyłącznie po to by uczestniczyć w zawodach. Naszym celem jest uzyskanie prototypu, który jest bezkonkurencyjny na świecie. Chcemy by pojazd "Hydros" godnie reprezentował barwy Polski, Politechnikę Lubelską oraz naszych sponsorów. " - mówi Tytus Tulwin - kierownik zespołu Hydrogreen.
"Wsparliśmy projekt, bo młodzi, kreatywni i ambitni ludzie z pasją są kluczem do naszej przyszłości. Marka Panorama Firm kojarzy się ze wsparciem lokalnych aktywności, a więc także tych, które promują polską naukę i rodzime technologie. Stąd nasza obecność w tym innowacyjnym projekcie.” – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska
Kolejnym sponsorem strategicznym, który wspiera projekt jest Lubelska firma GT-85 Polska. Firma ta przyczyniła się w dużej mierze do sukcesu zespołu wykonując elementy mechaniczne pojazdu.
Ponadto, projekt jest wspierany przez firmę lotniczą Auto&Aero Technologies oraz fundację Inotech.
"Bardzo nam zależy by budowana przez nas marka kojarzyła się z sukcesem, jakością i profesjonalizmem. By to uzyskać pracujemy nie tylko nad konstrukcją pojazdu, ale również dużo uwagi przywiązujemy do kwestii marketingowych"- dodaje Tytus.
dostarczył infoWire.pl