Poczta Polska otrzymała prestiżową nagrodę Effie Awards za kampanię marketingową Świąteczna Paczka Korzyści.
Statuetki Effie przyznawane są najbardziej efektywnym kampaniom reklamowym. Jury złożone z ekspertów branży wyłania zwycięzców wg. ściśle określonych kryteriów: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, jej rozwinięcie w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.
– Znalezienie się wśród laureatów Effie to duże wyróżnienie dla Poczty Polskiej. Oznacza, że potrafimy realizować skuteczne działania marketingowe - zgodnie z najlepszymi praktykami na rynku. Znajdujemy się w jednym szeregu z najbardziej skutecznymi markami w Polsce – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki.
Kampania „Świąteczna Paczka Korzyści” Poczty Polskiej zdobyła już wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow w kategorii „Promocja sprzedaży BtoB”. Osią kampanii był Internet: działania w wyszukiwarce Google i kampania marketingowa. Głównym elementem rozwiązania kreatywnego były pierniki z lukrowanymi symbolami najważniejszych zalet oferty – niskiej ceny wysłania paczki, gwarancji terminowej dostawy i zestawu świątecznych pudełek.
Kampanię przygotowały i zrealizowały dla Poczty Polskiej dom mediowy Mindshare Polska i agencja marketingowa CAM Media.
Gala Effie Awards odbyła się 6.10 br w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Była to 15 polska edycja tego najbardziej prestiżowego konkursu w branży reklamowej.
dostarczył infoWire.pl