Serwis OTOMOTO, po kwietniowym rebrandingu, właśnie ruszył z kampanią reklamową, która zachęci kupujących do szukania pojazdu na jego stronach. To pierwsza tak duża kampania w historii serwisu – potrwa do końca czerwca i obejmuje przede wszystkim TV, ale także inne kanały i nośniki.
Bohaterami spotów zostali właściciele różnych typów aut – od sportowych, przez miejskie i rodzinne, po dostawcze i terenowe. W trzech różnych wersjach 30 sekundowych filmów każdy z nich opowiada o tym, co ceni sobie w kupionym właśnie pojeździe. Różnorodność preferencji użytkowników szukających wymarzonego samochodu podkreśla hasło kampanii – „Tu znajduje się każdy model”.
Spoty pojawią się w głównych kanałach (TVP1, TVN, Polsat) oraz kanałach tematycznych. Kampania będzie miała również swoją mocną odsłonę internetową – na desktopowych i mobilnych wersjach serwisów. Przez cały czerwiec OTOMOTO będzie widoczne na ulicach największych miast – wtedy ruszy kampania Out of Home (OOH) i kreacje pojawią się m.in. na billboardach, siatkach wielkoformatowych oraz autobusach. Pierwszy ze spotów można obejrzeć w serwisie YouTube.
Kreacje przygotowała agencja 23heroes, a za zakup mediów odpowiada Universal McCann.
dostarczył infoWire.pl