Polscy konsumenci wybrali aż 2 produkty z portfolio Nestlé w plebiscycie „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2016". W XII edycji konkursu NESVITA zwyciężyła w kategorii Płatki Owsiane Instant, a Pudding na zimno WINIARY zatriumfował w kategorii Zimne Desery.
Wyboru zwycięskich produktów dokonali polscy konsumenci, wskazując najlepsze i najbardziej innowacyjne produkty z branży FMCG, które pojawiły się na rynku w poprzednim roku. Badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Badawczy Ipsos wśród 5 000 osób.
Owsianka NESVITA to smaczna i składająca się w aż 76% z płatków owsianych świetna opcja na lekkie śniadanie lub zdrową przekąskę w ciągu dnia. Dostępna jest w kilku smakach: z truskawkami, z wiśniami, z jabłkiem i cynamonem, z malinami oraz z porzeczkami, tak aby każdy znalazł coś dla siebie.
Pudding na zimno WINIARY jest propozycją dla osób, którym zależy na przygotowanie smacznej przekąski, a nie mają ochoty lub możliwości na spędzanie w kuchni kilkudziesięciu minut. Pudding na zimno to apetyczny deser, który przygotowuje się błyskawicznie – wystarczy dodać do niego zimnego mleka, zblendować całość i gotowe! Deser dostępny jest w trzech wariantach smakowych: czekoladowy, waniliowy i karmelowy.
– Wszystkie nagrody i wyróżnienia są dla nas niezwykle cenne, ponieważ są dowodem akceptacji i sympatii dla naszych produktów. Szczególnie cieszą nas te przyznane przez konsumentów, którzy są naszymi najsurowszymi jurorami. Ich opinia wyrażona w postaci nagrody lub wyróżnienia potwierdza, że udało nam się spełnić ich oczekiwania, a to jest celem i radością naszej codziennej pracy – powiedział Zbigniew Skarżyński, Kierownik ds. Komunikacji Marek w Nestlé Polska S.A.
Projekt „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja” jest realizowany od 29 lat i jest obecny w 37 krajach. W 2015 roku polscy konsumenci również nagrodzili 2 produkty z portfolio Nestlé - PRINCESSA Zebra oraz WINIARY Rodzinna Zupa Grochówka.
dostarczył infoWire.pl