Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-04-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wiosenna dieta cud w kampanii Publicis dla Orange Open

Warszawa, 18 kwietnia 2014 r. – Zbliża się gorący sezon, dlatego najwyższy czas zabrać się za odchudzanie. Widzowie największych stacji telewizyjnych mogą od dzisiaj zapoznać się z wiosenną dietą cud. Recepturę upublicznia rodzina Boskich. Najnowsza kampania agencji Publicis dla Orange Open zachęca w ten sposób do łączenia usług telekomunikacyjnych oraz telewizyjnych i odchudzenia rachunków.

„Ludwik Boski przeżyje dzisiaj szok dietetyczny. Rodzinka namawia go, by więcej jadł i dzięki temu bardziej chudł. Dieta wydaje się absurdalna ale w Orange Open takie rzeczy są możliwe, ponieważ osoby, które korzystają z większej ilości usług płacą mniej i mogą zaoszczędzić nawet 65 złotych miesięcznie. ” – powiedziała Monika Zaręba z agencji Publicis.

Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP i Polsat.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Katarzyna Majewska (TV and Radio Producer), Adam Niezgoda (Copywriter), Katarzyna Szadokierska (Art. Director), Monika Zaręba (Account Director), Magda Samek (Account Supervisor), Paulina Koriat (Brand Manager) oraz Konrad Piasecki (Strategia). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) Olga Sierpień (Senior Brand Manager) i Paulina Koriat (Brand Manager). Reżyserię spotu powierzono Xaweremu Żuławskiemu. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem:

• https://www.youtube.com/watch?v=jfKyjMSwDMg

Więcej informacji udziela:
Monika Zaręba
Account Director
Publicis Poland
Tel.: +48 (22) 319 36 14
e-mail: monika.zareba@publicis.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS