SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ariel stawia na polski oddział Saatchi & Saatchi

Warszawskie biuro Saatchi & Saatchi zostało hubem na region Europy Środkowo-Wschodniej dla marki Ariel należącej do koncernu Procter & Gamble.

Polski oddział agencji zajmie się koordynacją wszystkich działań komunikacyjnych Ariela, w tym strategii i kreacji, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, obejmującym następujące rynki: Polska i kraje Bałtyckie (Litwa, Łotwa, Estonia), Węgry i kraje Europy Środkowo-Południowej (Czechy, Słowacja, Chorwacja, Słowenia), oraz Rumunia, Bułgaria i Bałkany (Serbia, Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina, Albania, Kosowo, Macedonia, Mołdawia).

- W ciągu ostatnich 8 lat kampanie Ariela zrealizowane przez polski oddział Saatchi & Saatchi zdobyły 12 nagród na polskich (KTR) i europejskich (Cannes, Golden Drum) festiwalach reklamowych. "Polska jest istotnym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej i dlatego światowe koncerny często właśnie tutaj lokują centrale swoich działań na region. Warszawskie biuro Saatchi & Saatchi, które od kilku lat zajmuje się obsługą Ariela na naszym rynku teraz będzie centrum koordynacji działań reklamowych tej marki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i będzie w tym zakresie współpracowało ze wszystkimi oddziałami agencji w regionie" - mówi Marek Żołędziowski, CEO agencji Saatchi & Saatchi.

Prowadzeniem i nadzorowaniem komunikacji w regionie zajmie się Jolanta Mazurek, Central Europe Account Director. W reklamie pracuje od 9 lat, w tym od 4 lat w Saatchi & Saatchi.

Jolanta Mazurek będzie bezpośrednio współpracowała z Aleksandrą Koppą, która związana jest z Saatchi od 7 lat a od czerwca 2006 pełni funkcję Central-Eastern Europe Regional Account Directora dla marki Ariel. Aleksandra Koppa raportuje bezpośrednio do Stephena Wahlena, CEEMEA Regional Directora, pracującego w Saatchi & Saatchi Paris i odpowiedzialnego za komunikację Ariela na rynkach europejskich i w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki.

Zespół dedykowany w polskiej agencji do obsługi Ariela w regionie wzmocnią również Sylwia Jedyńska oraz Katarzyna Borucka, na stanowiskach Account Supervisor. Ponadto do teamu Ariela dołączyła nowa osoba w Saatchi & Saatchi: Anna Galaszewska na stanowisko Account Executive. W ramach nowej struktury hubu planowane jest zatrudnienie jeszcze jednej osoby na podobnym stanowisku. Pomysłami kreatywnymi dla hubu Ariela zajmie się team kreatywny Johan Pasternak, Art Director i Natalia Pryzowicz, Copywriter, przez ostatnie 2 lata zatrudnieni w Mather Communications i Soho Square. Do zespołu obsługującego markę Ariel w regionie dołączyła również Dominika Blachnicka na stanowisku Strategic Plannera, wcześniej związana z instytutem badawczym SMG/KRC.

Dołącz do dyskusji: Ariel stawia na polski oddział Saatchi & Saatchi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl