Cyfrowy budżet Fitness First dla AKQA
Agencja AKQA wygrała przetarg na obsługę globalnego cyfrowego budżetu reklamowego Fitness First - operatora największej sieci klubów fitness na świecie.
Po trwającym trzy miesiące procesie przetargowym AKQA pokonała w finałowej rozgrywce o budżet agencję RMG Connect.
Zadaniem zwycięskiej firmy będzie przygotowanie dla Fitness First globalnej strategii cyfrowej, uwzględniającej stronę internetową, reklamę, komunikację z klientami oraz działania w przestrzeni mobilnej na 18 rynkach.
Obecnie bliski rozstrzygnięcia jest również przetarg na budżet reklamowy sieci w mediach tradycyjnych.
Pierwszy klub Fitness First został otwarty w 1993 roku. W roku 2005 sieć została za 835 milionów funtów przejęta przez brytyjski prywatny fundusz inwestycyjny BC Partners.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Fitness First dla AKQA