SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy Polsat z nową ofertą telewizji: 3 główne pakiety i 9 dodatkowych

Cyfrowy Polsat wprowadza do sprzedaży zmienioną ofertę telewizji satelitarnej i kablowej. Jest ona oparta na trzech podstawowych pakietach oraz dziewięciu dodatkowych, ze stacjami premium i usługami VoD.

Nowa oferta telewizyjna Cyfrowego Polsatu obejmuje trzy główne pakiety: S za 20 zł miesięcznie, M za 30 zł miesięcznie i L za 60 zł miesięcznie.

Każdy z nich zawiera inny zestaw stacji:
- pakiet S to 50 kanałów w telewizji satelitarnej, a 56 w telewizji kablowej IPTV (m.in. kanały podstawowe i stacje tematyczne Telewizji Polsat),
- pakiet M obejmuje 72 kanały w telewizji satelitarnej, a 78 w telewizji kablowej IPTV (oprócz tych z pakietu S kanały z oferty TVN Discovery, m.in. Eurosport, TVP Seriale i TV Republika),
- pakiet L to 124 kanały w telewizji satelitarnej i 135 w telewizji kablowej IPTV (oprócz tych z pakietu M jest tam ponad 50 dodatkowych kanałów filmowych, z bajkami i edukacyjnych, m.in. AXN, BBC Brit, Cartoon Network, Disney Channel, Fox, MTV Music 24, Paramount Channel).

Do każdego z pakietów podstawowych można dokupić, na czas określony lub nieokreślony, wybrany z dziewięciu pakietów dodatkowych:
- pakiet Polsat Sport Premium (za 20 zł miesięcznie) oferuje dwa kanały i cztery serwisy PPV z transmisjami meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy,
- pakiet Eleven Sports (10 zł miesięcznie) z trzema stacjami sportowymi tej marki,
- pakiet HBO + HBO GO (20 zł miesięcznie),
- pakiet Cinemax (10 zł miesięcznie),
- pakiet Ekstraklasa (10 zł miesięcznie) obejmujący dwie stacje Canal+ Sport z transmisjami meczów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy,
- pakiet FilmBox (10 zł miesięcznie) z pięcioma stacjami filmowymi,
- pakiet Dzieci (10 zł miesięcznie) zawierający 10 kanałów z bajkami,
- pakiet Rozrywka (10 zł miesięcznie) z 6 kanałami tylko dla dorosłych,
- pakiet VOD dostępny tylko w ofercie telewizji satelitarnej (10 zł miesięcznie) z filmowymi hitami na czterech kanałach,
- pakiet Filmy i seriale Online (10 zł miesięcznie) z treściami z platformy Cyfrowy Polsat GO na dekoderze lub mobilnie z opcją on the go.

Pakiet Ekstraklasa jest dostępny jedynie wraz z pakietem L, pakiet Cimenax - jedynie z S, a Dzieci - tylko z S i M.

W promocji jeden lub dwa miesiące gratis

W przypadku pakietów M i L usługi CatchUP i on the go są oferowane bez dodatkowych opłat. W pakiecie S każda z tych opcji kosztuje 5 zł miesięcznie

Przy wyborze każdego pakietu użytkownik otrzymuje jeden miesiąc bez opłat, natomiast przy kupnie pakietu L z pakietem dodatkowym gratis są pierwsze dwa miesiące.

Przy podpisaniu umowy na 24 miesiące dostępne są dodatkowo stacje Nickelodeon, Nick Jr, Nicktoons, Cinemax i Cinemax 2.

Cyfrowy Polsat przygotował kilka gotowych wariantów ofert z filmowymi i sportowymi kanałami premium: za 60, 80 i 120 zł miesięcznie.

- Stworzyliśmy maksymalnie prostą pakietyzację - pakiety podstawowe i tematyczne, które można sobie dowolnie dobierać. Chcemy dać klientom maksymalną elastyczność i komfort korzystania z nowoczesnych usług, zachowując przy tym atrakcyjne ceny. W możliwie najlepszy sposób połączyliśmy bogactwo kanałów i treści VOD, najnowsze dekodery i możliwości oglądania telewizji w dowolnie wybranym czasie oraz prostą i intuicyjną ofertę, co jest odpowiedzią na zbadane oczekiwania naszych klientów - komentuje Piotr Szymanowski, dyrektor departamentu strategii marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

W drugim kwartale br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,1 proc. do 2,86 mld zł oraz wzrost zysku netto z 268,9 do 290,7 mln zł. Liczba sprzedanych usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,8 proc.

Na koniec czerwca br. z grupa Cyfrowy Polsat miała sprzedanych 5 mln jednostkowych usług (RGU) płatnej telewizji w modelu abonamentowym (1,1 proc. mniej niż rok wcześniej), z czego 1,2 mln z opcją multiroom (2 proc. więcej niż przed rokiem).

Usługę telewizyjną IPTV Cyfrowy Polsat wprowadził do sprzedaży wiosną ub.r. Początkowo jej oferta obejmowała pakiety kosztujące od 20 do 120 zł miesięcznie.

Jacek Braciak w reklamach telewizji w Cyfrowy Polsacie

Nową ofertę telewizyjną Cyfrowego Polsatu wspiera kampania marketingowa opowiadająca o perypetiach rodziny, w której ojca i męża gra Jacek Braciak. Akcja składa się z dwóch głównych spotów: wizerunkowego i promującego pakiet M.

Jacek Braciak w kampaniach usług telewizyjnych Cyfrowego Polsatu występuje od półtora roku. W poprzedniej dużej akcji, na początku br., reklamował telewizję internetową OTT z dekoderem.

 

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz radio. Kreacją kampanii zajęła się agencja Grey Group, spoty wyreżyserował Piotr Janowski, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny TFP, za postprodukcję wideo Televizor, a za postprodukcję dźwięku jogibaboo.studio.

Planowaniem i zakupem mediów zajumuje się dom mediowy Vizeum.

 

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat z nową ofertą telewizji: 3 główne pakiety i 9 dodatkowych

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
GhoulShoul
To chyba po Ipli już
0 0
odpowiedź
User
seba
Cyfrowty Polsat to największa maszynka Solorza do zarabiania pieniędzy, 3/4 Polonii odbiera tak polskie programy za granicą, choć to ponoć nielegalne ale dekodery Polsatu nie znają granic
0 0
odpowiedź
User
5
3
0 0
odpowiedź