Interaktywny „Snatch” promuje piwo Desperados (wideo)
Ruszyła globalna kampania reklamowa piwa Desperados oparta na interaktywnym spocie „Snatch”. W Polsce za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Cream, Przeagencja, TBG, Macroscope OMD i Euro RSCG Sensors.
Interaktywny spot pod tytułem „Snatch” jest dostępny na youtube’owym profilu Desperados. Filmik, utrzymany w tajemniczej stylistyce, rozgrywa się w opuszczonej hali fabrycznej, a kończy dziką imprezą w stylu Desperadosa. Interakcja z użytkownikiem rozpoczyna się automatycznie i jest prowadzona za pośrednictwem ruchu przed kamerą internetową lub ruchów myszką. Dzięki temu każdy może samodzielnie wykonać tatuaż jednemu z bohaterów, stanąć oko w oko z innymi postaciami czy spróbować uniknąć ataków węża. Natomiast całym filmikiem można podzielić się ze znajomymi na Facebooku i Twitterze.
Spot jest promowany poprzez trailery w telewizji i internecie oraz działania na Facebooku. Filmik nakręcono w Los Angeles, jego kreacją i produkcją zajęła się francuska agencja Dufresne Corrigan Scarlett Advertising, natomiast zastosowane w nim rozwiązania interaktywne i reklamy internetowe przygotowała londyńska agencja Analogfolk.
W Polsce kampania też obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet (Facebook i inne serwisy). Przy adaptacji spotów na nasz rynek współpracowała agencja Cream, a adaptacją reklam internetowych zajęła się Przeagencja. Za strategię mediową i działania na Facebooku odpowiada agencja TBG, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Macroscope OMD, a za działania public relations - agencja Euro RSCG Sensors.
Dołącz do dyskusji: Interaktywny „Snatch” promuje piwo Desperados (wideo)