„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży po I półroczu. „Cała Ty” z największym spadkiem
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 347 506 egz. W porównaniu do I półrocza 2014 roku zmniejszyła się ona o 6,70 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 318 974 egz., po jednak spadku o 2,29 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był drugi. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,57 proc. do 298 580 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 20,36 proc., odnotowała „Cała Ty” (Phoenix Press), która spadła z miejsca szóstego na siódme. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w I półroczu br. wyniosła 126 734 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
453 167 |
347 506 |
347 506 |
449 880 |
372 458 |
372 458 |
Świat Kobiety |
443 520 |
318 974 |
318 974 |
438 237 |
326 454 |
326 454 |
Dobre Rady |
455 958 |
298 580 |
298 580 |
495 833 |
341 503 |
341 503 |
Poradnik Domowy |
383 322 |
267 137 |
267 137 |
419 401 |
308 631 |
308 448 |
Claudia |
318 212 |
180 982 |
180 982 |
375 102 |
211 717 |
211 533 |
Olivia |
220 948 |
131 423 |
131 423 |
229 125 |
141 880 |
141 880 |
Cała Ty |
228 805 |
126 734 |
126 734 |
337 416 |
159 127 |
159 127 |
W czerwcu 2015 roku liderem również była „Kobieta i Życie”, której sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszyła się o 2,23 proc. do 302 573 egz.
Drugie miejsce zajęły „Dobre Rady” (272 017 egz.; spadek o 9,82 proc), natomiast na ostatniej lokacie podium uplasował się „Świat Kobiety” (262 457 egz.; w dół o 8,07 proc.).
W tym ujęciu najwięcej straciła „Claudia” (Grupa Burda), która zajęła miejsce piąte - było to 16,32 proc. do 176 119 egz.
Wirtualnemedia.pl |
czerwiec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
434 864 |
302 573 |
302 573 |
434 882 |
309 469 |
309 469 |
Dobre Rady |
436 700 |
272 017 |
272 017 |
470 000 |
301 651 |
301 651 |
Świat Kobiety |
421 939 |
262 457 |
262 457 |
429 864 |
285 491 |
285 491 |
Poradnik Domowy |
349 340 |
240 815 |
240 815 |
390 000 |
276 517 |
275 417 |
Claudia |
332 870 |
176 119 |
176 119 |
365 500 |
210 466 |
210 466 |
Olivia |
214 925 |
116 530 |
116 530 |
224 986 |
129 847 |
129 847 |
Cała Ty |
216 000 |
109 633 |
109 633 |
308 260 |
129 117 |
129 117 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży po I półroczu. „Cała Ty” z największym spadkiem