Netia reklamuje GigaKablówkę
Ruszyła kampania reklamowa GigaKablówki, usługi wprowadzonej właśnie przez Netię na sieci HFC dawnego Aster. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, Youngers.pl, Carat Polska i Value Media.
Reklamy GigaKablówki są zgodne ze stylistyką komunikacji marketingowej Netii - podkreślają ekscytujące wrażenia, które zapewnia ta usługa.
Przypomnijmy, że GigaKablówka - obejmująca internet z prędkością do 300 Mb/s oferowany wraz z usługą telewizyjną - została udostępniona przez Netię pod koniec sierpnia na sieci dawnego Aster w Warszawie i Krakowie (zobacz szczegóły).
Akcja reklamowa obejmuje lokalne stacje radiowe (Antyradio, Eska, Wawa, RMF Maxxx, RadioPlus), kina Multikino, outdoor (m.in. airwalle, ekrany i powierzchnie w autobusach i metrze), internet (m.in. serwis gigakablowka.pl) oraz eventy.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, za realizację eventów odpowiada agencja Youngers.pl, a za zakup mediów - domy mediowe Carat Polska (media nieinternetowe) oraz Value Media (internet).
Dołącz do dyskusji: Netia reklamuje GigaKablówkę
Jeśli chcą Państwo sprawdzić czy są w zasięgu gigakablówki albo poznać szczegóły oferty zapraszam do kontaktu 880166087, oddzwaniam na smsy.
Pozdrawiam