O-Okularnik: Polskie Radio i Agora ze wspólnym pakietem reklamowym dla wykształconych
Polskie Radio i Agora wprowadziły do swoich ofert wspólny pakiet reklamowy O-Okularnik. Obejmuje on stacje i pasma skierowanego do wykształconych ludzi z miast.
W skład O-Okularnika wchodzą : Jedynka, Trójka i Czwórka z oferty Polskiego Radia oraz sieć Złote Przeboje, Tok FM, sieć Roxy FM i Blue FM z oferty radiowej grupy Agory.
Nadawcy podkreślają, że to pierwszy na polskim rynku pakiet adresowany do marketerów realizujących kampanie skierowane głównie do osób powyżej 25 roku życia, mających wykształcenie średnie lub wyższe i mieszkających w miastach. Co piąty słuchacz stacji, które obejmuje O-Okularnik, to dyrektor lub osoba wykonująca wolny zawód.
Dołącz do dyskusji: O-Okularnik: Polskie Radio i Agora ze wspólnym pakietem reklamowym dla wykształconych