Odwiedziny sąsiadek i koleżanek w kampanii nowych serów Hochland (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowych wersji serów topionych Hochland w plastrach. Akcję przygotowały agencja Grasp Group i dom mediowy ZenithOptimedia.
W reklamach nowych serów topionych Hochland w plastrach pokazywani są goście - sąsiadki bohatera i koleżanki córki bohaterki - którzy wpadając w odwiedziny w błahych sprawach zostają na dłużej (a za jakiś czas w szerszym gronie) przyciągnięci smakiem tych produktów.
Kampania promuje ich trzy warianty: Gouda, Emmentaler i ze Szczypiorkiem. Podkreśla, że są produkowane z prawdziwych serów, wysokiej jakości dodatków i masła, bez użycia konserwantów.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, stacje tematyczne), kina (bloki przed najpopularniejszymi filmami), internet (największe portale), prasę oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Potrwa do końca listopada.
Kreacją reklam zajęła się agencja Grasp Group, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Odwiedziny sąsiadek i koleżanek w kampanii nowych serów Hochland (wideo)