Onet reklamuje Biznes.pl jako „Twój codzienny serwis o biznesie”
W prasie, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu Biznes.pl należącego do Grupy Onet. Akcję Onet przygotował wspólnie z firmami Unia Interactive i Starcom.
Kampania Biznes.pl przebiega pod hasłem „Twój codzienny serwis o biznesie”. Reklamy podkreślają, że witryna oprócz standardowej wersji jest dostępna w formie aplikacji na urządzenia mobilne.
Biznes.pl został uruchomiony w kwietniu ub.r., czemu towarzyszyły dość odważne reklamy z hasłami „Dane na talerzu” i „Sukces w ręku” (zobacz je). Według danych z Megapanelu PBI/Gemius, w styczniu br. serwis odwiedziło 515 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,8 mln odsłon (z czego 90 tys. na urządzeniach mobilnych), a każdy korzystał z niego średnio przez 8 minut i 23 sekundy. Natomiast wszystkie strony Grupy Onet z kategorii biznesu, finansów i prawa zanotowały 3,78 mln użytkowników i 75,7 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane).
Kampania Biznes.pl przez trzy tygodnie będzie prowadzona w prasie, radiu i internecie. Reklamy przygotowała agencja Unia Interactive, planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a ich zakupu dokonał dział marketingu i komunikacji Grupy Onet.
Dołącz do dyskusji: Onet reklamuje Biznes.pl jako „Twój codzienny serwis o biznesie”