SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plej zwycięzcą globalnego przetargu Armor All

Agencja Plej wygrała globalny przetarg na obsługę komunikacyjną promocji Armor All z Oracle Red Bull Racing.

Na początku roku ogłoszono globalny przetarg na komunikację związaną z promocją Armor All. Autorem zwycięskiej idei i koncepcji kreatywnej jest Plej.

W efekcie wygranego przetargu i przygotowania zwycięskiej koncepcji komunikacyjnej, Plej powierzono digital amplification, czyli przełożenie idei kreatywnej na komunikację promocji w social mediach oraz stworzenie propozycji kreacji dla krajów, w których dostępne są produkty marki.

Zobacz: Plej wzmacnia client service. W zespole Anna Trybuszewska-Iwasyszyn, Agnieszka Machniewicz i Patryk Kuśmierczyk

Plej odpowiada też za promocję Armor All z Oracle Red Bull Racing w Polsce

Plej przygotowuje już landing page dla tej promocji na rynki: polski, niemiecki, francuski i koreański. Rozmowy z kolejnymi rynkami są w toku. Agencja poprowadzi także promocję Armor All z Oracle Red Bull Racing w Polsce. Start działań w naszym kraju planowany jest tuż po Wielkanocy.

- Wygrała zdecydowanie najlepsza linia kreatywna, idealnie trafiająca w sedno tego, co łączy markę Armor All i Oracle Red Bull Racing Team – miłość do motoryzacji, jakość i precyzja troski o auta oraz duma z bycia najlepszym. Plej zaproponował najciekawszą ideę kreatywną, a know-how i doświadczenie agencji w kampaniach prowadzonych na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie potwierdzone nieraz m.in. w globalnych projektach realizowanych od lat dla marki Energizer to dla nas stuprocentowa gwarancja sukcesu i osiągnięcia zakładanych wyników biznesowych - mówi Dariusz Płaza, promotions manager, global marketing activation, Energizer Central Europe.

Zobacz: Patryk Trzaska head of influencer marketing w Plej

Armor All to światowy brand wysokiej jakości produktów z segmentu auto care

Dołącz do dyskusji: Plej zwycięzcą globalnego przetargu Armor All

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl