SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Influencerzy i gra miejska promują targi Poznań Game Arena

Firma reklamy zewnętrznej AMS we współpracy z agencją Imagine przygotowały zintegrowaną kampanię dla targów gier komputerowych Poznań Game Arena. Działania obejmują grę miejską, współpracę z influencerami, akcje w mediach społecznościowych, a także konkursy. Dopełnia je ogólnopolska kampania prowadzona na nośnikach AMS.

Kampania Poznań Game Arena rozpoczyna się w poniedziałek grą miejską odbywającą się równocześnie w 21 miastach Polski, m.in. na Śląsku, we Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście i Warszawie. Działania te będą bazą dla akcji online, które zaangażują użytkowników bezpośrednio na www.pgatusiegra.pl oraz w mediach społecznościowych - na Instagramie, Facebooku i YouTube.

Elementem promocji jest ogólnopolska kampania outdoorowa zachęcająca do wzięcia udziału w zabawie. Do wygrania są nagrody oraz 99 biletów na targi Poznań Game Arena odbywające się w dniach 12-14 października br.

Dodatkowym elementem kampanii jest współpraca z jednym z najpopularniejszych polskich influencerów gamingowych związanym z League of Legends – grą, której finały rozgrywek w ramach Electronic Sports League odbędą się podczas poznańskich targów. Akcję skupioną wokół tej współpracy będzie wspierała kampania reklamowa na Facebooku oraz na platformie YouTube.

Inicjatorem projektu jest firma AMS, a autorem koncepcji gry miejskiej i kampanii w internecie - agencja Imagine.

Podczas Poznań Game Arena zostaną zaprezentowane przedpremierowe pokazy gier i rywalizacja e-sportowców, najnowsze akcesoria i hardware. Organizatorem Poznań Game Arena są Międzynarodowe Targi Poznańskie.  Sponsorem głównym Poznań Game Arena jest marka Sprite.

Dołącz do dyskusji: Influencerzy i gra miejska promują targi Poznań Game Arena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl