Pożyczki zmieniające życie w kampanii Provident Polska (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Provident Polska, której bohaterami są kobiety opowiadające, jak drobna pożyczka wzięta w tej firmie zmieniła ich życie. Akcję przygotowały agencja White Rabbit i dom mediowy OMD.
W nowej kampanii Provident Polska występują laureatki konkursu przeprowadzonego wśród klientów firmy. Ich opowieści o tym, jak drobna pożyczka wzięta Providencie zmieniła ich życie, są uzupełnione wynikami badań pokazującymi wysokie zadowolenie klientów firmy.
Kampania ma wzmocnić wiarygodność i zwiększyć rozpoznawalność Provident Polska oraz spowodować, aby nowe grupy klientów zainteresowały się usługami firmy. - Nasze główne zadanie to kontynuacja pracy nad zmianą jakościowego postrzegania marki Provident wśród klientów, szczególnie tych potencjalnych - podkreśla Dorota Bratowska-Świacka, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Providencie.
Akcja od 15 kwietnia jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie oraz internecie (m.in. serwis prawdziwa-historia.pl).
Kreację kampanii przygotowała agencja White Rabbit, spot wyreżyserował Wojciech Smarzowski, a zdjęcia klientek wykonał Mateusz Nasternak. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Pożyczki zmieniające życie w kampanii Provident Polska (wideo)