SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Przebieraj. Wybieraj" - w Heyah 5 nowych ofert do wyboru

Heyah przygotowała dla swoich użytkowników nową propozycję - 5 czerwca 2008 rusza oferta "Przebieraj. Wybieraj", a w niej - 5 nowych usług do wyboru. Została ona przygotowana tak, aby każdy mógł wybrać ofertę najlepszą dla siebie.

W ramach "Przebieraj. Wybieraj" użytkownicy mają do wyboru:
Wybrany numer - 3 godziny dziennie na rozmowy z wybranym numerem w Heyah;
Taniej do Wszystkich - połączenia do wszystkich sieci komórkowych (z wyjątkiem Play) w cenie 45 groszy za minutę oraz SMS do wszystkich sieci po 15 groszy;
Wieczory i Łikendy - 300 minut na rozmowy do Heyah w dni robocze w godz. 21:00 - 9:00 oraz weekendy;
300 SMSów do Wszystkich - 300 SMSów do wszystkich sieci komórkowych;
Nowy Pakiet Całodobowy - 3000 SMSów w godzinach 9:00 - 21:00 do Heyah wymiennych na 300 minut na rozmowy w Heyah w godzinach 21:00 - 9:00;

Zostały przygotowane dwa sposoby aktywacji oferty. Każda z usług dostępna jest w ramach miesięcznej zryczałtowanej opłaty 5,90 zł. Można je również włączyć bezpłatnie w ciągu 7 dni po jednorazowym doładowaniu konta za minimum 50 zł.

Kampania oferty "Przebieraj. Wybieraj"
W najbliższych dniach Heyah rozpocznie kampanię promującą najnowszą ofertę marki "Przebieraj. Wybieraj". Reklama pojawi się w TV -w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, Polsat, TVN, MTV, Vh1, Viva) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania ATL zostanie wparta działaniami w Internecie. Oferta będzie komunikowana również w punktach sprzedaży.

heyah

Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah, przy współpracy agencji G7, agencji Engine i domu mediowego Optimum Media OMD.

  • Więcej informacji:
  • Heyah

Dołącz do dyskusji: "Przebieraj. Wybieraj" - w Heyah 5 nowych ofert do wyboru

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl