Pułkownik Sanders po 20 latach znów w reklamach KFC
Sieć restauracji KFC chce odświeżyć swój wizerunek, dlatego przywraca w reklamach telewizyjnych postać pułkownika Harlanda Sandersa, założyciela tej sieci.
Harland Sanders zmarł w 1980 roku, a KFC zaprzestało wykorzystywania jego wizerunku w swoich reklamach i materiałach promocyjnych około 20 lat temu (z wyjątkiem samego logo marki). Sanders wyróżniał się tym, że ubierał kostium imitujący południowego dżentelmena sprzed wojny secesyjnej. W ten sposób promował swoją firmę.
W rolę właściciela KFC w reklamach wciela się Darell Hammonn - amerykański aktor i komik, członek obsady programu rozrywkowego nadawanego w NBC „Saturday Night Live”.
KFC planuje zmienić też wizerunek swoich restauracji. Pojawią się w nich m.in. lampy w kształcie kubełków, w których sprzedawane są kawałki kurczaków oraz cytaty Sandersa na ścianach lokali. Dla tych, którzy nie znają właściciela marki, firma uruchomiła stronę ColonelSanders.com, w której opisano jego całe życie.
KFC ogłosiło zmiany kilka tygodni po tym, jak konkurencyjny McDonald’s zapowiedział, że w reklamach telewizyjnych chce przywrócić postać Hamburglara.
Dołącz do dyskusji: Pułkownik Sanders po 20 latach znów w reklamach KFC