'Smart' będzie się ukazywać rzadziej
Magazyn shoppingowy Agory SA "Smart" od kwietnia br. będzie sięukazywał jako kwartalnik. Dotychczas pismo wydawane było w cyklumiesięcznym.
Jak informuje biuro prasowe Agory, zmiana częstotliwościukazywania się "Smarta" związana jest ze m.in. ze zmniejszeniemliczby informacji o nowościach rynkowych, które stanowią zasadniczązawartość tytułu. Wydawca podkreśla też, że latem ub.r. ukazało siępołączone wydanie numerów lipcowego i sierpniowego "Smarta", którecieszyło się dużym zainteresowaniem czytelników, osiągając bardzodobre wyniki sprzedaży (45 292 egz., najwięcej spośród wszystkichnumerów w ub.r.)
Mimo zmiany cyklu wydawniczego magazynu na kwartalny, na stałympoziomie pozostaje cena pisma wynosząca 4,90 zł. Nie można mówićtakże o jakiejś stałej zmianie objętości i nakładu tytułu, bowiemte wielkości są ustalane indywidualnie w przypadku każdegonumeru.
Średnia sprzedaż ogółem "Smarta" w 2008 roku wyniosła 33 591egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Smart' będzie się ukazywać rzadziej