"Software z Przyszłością" - Comarch reklamuje się w Niemczech
W niemieckiej prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa Comarchu. Akcja przebiega pod hasłem "Software z Przyszłością".
Niemiecka kampania Comarchu reklamuje tę firmę jako międzynarodowego dostawcę rozwiązań IT. Przekaz pod hasłem "Software z Przyszłością" ("Software mit Weitblick") ma spowodować wzrost świadomości marki przedsiębiorstwa w Niemczech oraz zwiększenie zainteresowania jego ofertą. W ramach działań promocyjnych o budżecie 3 mln euro Comarch został też sponsorem niemieckiego klubu piłkarskiego TSV 1860 Monachium oraz realizuje - również w Austrii i Szwajcarii - cykl "Roadtour Weitblick" obejmujący ponad 20 konferencji dla potencjalnych i obecnych klientów.
Działania reklamowe ATL są prowadzone w prasie (Handelsblatt Zeitung, DV-Dialog, Der Handel, Lebensmittel Praxis, Handelsjournal, IT Banken & Versicherungen, AssCompact, Funkschau), internecie (FTD.de, innovation-report.com, handelsjournal.de, business-wissen.de, brainguide.de, crm-expert-site.de, marketing-boerse.de, absatzwirtschaft.de, marketing.it, acquisa.de, lebensmittelpraxis.de, derhandel.de, asscompact.de, bankingclub.de, portel.de, funkschau.de i 41 serwisów w sieci Google, m.in. computerbase.de, brothersoft.com, mittelstandwiki.de, business-on.de, fnp.de, tagesspiegel.de) oraz na lotniskach w Stuttgarcie, Düsselfdorfie i Hamburgu.
Kreację kampanii - zaplanowanej do marca - przygotowała polska agencja interaktywna SoInteractive, natomiast planowaniem i zakupem mediów Comarch zajął się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: "Software z Przyszłością" - Comarch reklamuje się w Niemczech