Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” na czele
W I półroczu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych zajął „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”. Wzrost odnotował tylko „Program TV”.
W okresie od stycznia do czerwca br. średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 944 554 egz., co względem analogicznego okresu rok wcześniej oznacza spadek o 6,90 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,85 proc. i ustabilizowała się na poziomie 388 480 egz.
Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 173 988 egz., po spadku o 8,40 proc.
Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,62 proc. do poziomu 151 404 egz.
Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Program TV” (Press-Media), który w zestawieniu znalazł się na miejscu szóstym. Średni wynik tego pisma w I półroczu br. wyniósł 118 875 egz., po wzroście o 1,83 proc.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Tydzień |
944 554 |
1 014 534 |
To & Owo |
388 480 |
421 552 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
173 988 |
189 949 |
Tele Max |
172 024 |
195 575 |
Super TV |
151 404 |
177 330 |
Program TV |
118 875 |
116 740 |
Teleprogramy |
36 686 |
37 146 |
W czerwcu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem będącego liderem „Tele Tygodnia” wyniosła 867 234 egz., po spadku względem czerwca 2012 roku o 12,15 proc. Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (368 302 egz.; w dół o 12,26 proc.). Wszystkie pisma w tym ujęciu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej również i tutaj stracił „Super TV” - było to 21,09 proc.
Wirtualnemedia.pl |
czerwiec |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Tydzień |
867 234 |
987 188 |
To & Owo |
368 302 |
419 785 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
159 595 |
180 777 |
Tele Max |
157 259 |
186 008 |
Super TV |
134 109 |
169 947 |
Program TV |
106 169 |
110 633 |
Teleprogramy |
31 163 |
35 345 |
Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” na czele