SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Lis w reklamie „Newsweeka” (wideo)

Ringier Axel Springer Polska rozpoczął kampanię reklamową tygodnika „Newsweek Polska”. W reklamach zapowiadane są najciekawsze tematy z kolejnych numerów pisma. Kampania obejmuje m.in. telewizję, radio i internet.

Reklamy poza promowaniem tematów z tygodnika, odwołują się również do nazwisk znanych publicystów, którzy regularnie piszą na łamach „Newsweeka”, jak m.in. Magda Gessler, Zbigniew Hołdys, Marcin Meller, Grzegorz Markowski i Krzysztof Materna.

Spoty promujące tygodnik pojawiać się będą do końca czerwca w telewizji (kanały tematyczne) i w radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, PR3). Kampania obejmuje również prasę (m.in. „Dziennik Gazeta Prawna”, „Playboy”, „Zwierciadło”) i internet (m.in. Onet.pl i Wp.pl).

„Newsweek” promowany jest również na nośnikach zewnętrznych w Warszawie. Billboardy i backlighty w najbardziej ruchliwych miejscach stolicy przedstawiają szeroko komentowane okładki „Newsweeka” z 2001, 2004 i 2012 roku, podpisane hasłem „Newsweek Polska - od 10 lat daje do myślenia”.

Kreację kampanii reklamowej opracował dział marketingu wydawcy, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

>>> „Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu”. Ofensywa reklamowa „Wprost” (wideo)

Od końca marca br. redaktorem naczelnym „Newsweeka” jest Tomasz Lis, który zastąpił Wojciecha Maziarskiego. W związku ze zmianą naczelnego zmieniła się też większość zespołu redakcyjnego tytułu.

W marcu br. sprzedaż ogółem „Newsweeka” wyniosła 108 418 egz. i była o 1,60 proc. większa niż rok wcześniej (dane ZKDP, więcej na ten temat).

Z kampania reklamową ruszył ostatnio także konkurencyjny tygodnik „Wprost”, którego naczelnym poprzednio był Tomasz Lis (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis w reklamie „Newsweeka” (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
Na Lisie wszyscy myślą że się uratują. TVP , Newsweek a wystarczy sprawdzić ROI - nic nie powtarza się dwa razy.
0 0
odpowiedź
User
Hobbit
Te trzy najsławniejsze okładki z dziesięciu lat Newsweeka Polska, jakie jego wydawca promuje w reklamie, to kolejno:
z 2001 - zamach na WTC
z 2004 - wielki powrót (Lisa, po sondażu, z którego wynikało, że w wyborach prezydenckich pokonałby Leppera i Kwaśniewską)
z 2011 - wyśmiewany ostatnio Macierewicz w turbanie
I takie to były wg wydawcy najważniejsze wydarzenia, które "od dziesięciu lat dają do myślenia"
Zestawienie, jak z rybryki "humor szkolny". Podgratulować klasy, smaku i wyczucia proporcji
0 0
odpowiedź
User
balkon
Racja ekspercie. Ja dodam żę Lisa mam darmowo w "na temat.pl" i TVP więc po co mam płacić za Newsweeka ! Gratuluje wtopienia finansowego Axelowi - ich na to stać:) Cenię Lisa za patriotyzm. Niech wydaje na niego kapitał zagraniczny a Polak się wzbogaci.
0 0
odpowiedź