Tomorrow dla Olympus
Dwa projekty marketingowe realizować będzie w tym roku Tomorrow dla Olympus. W związku z powstawaniem sieci sklepów partnerskich Olympus, agencja odpowiada za wizualizację w nich E-systemu. Po raz drugi przygotuje także kampanię wizerunkową dla dyktafonów cyfrowych.
Branding E-systemu
W ramach wizualizacji E-systemu w sklepach partnerskich Olympus
Tomorrow zaprojektowało elementy wystroju wnętrz: kasetony,
materiały POS, naklejki na podłogę, gabloty, ścianki oraz banery.
E-system to pierwszy na świecie system lustrzanek zaprojektowanych
na potrzeby fotografii cyfrowej. Połączony jest z serią
specjalistycznych szkoleń dla sprzedawców.
Agencja odpowiada również za koordynację produkcji poszczególnych materiałów.
Dyktafony po raz drugi
W połowie października rozpocznie się kolejna kampania wizerunkowa
dyktafonów cyfrowych marki Olympus. Podobnie jak w roku ubiegłym
Tomorrow przygotowało kreację oraz zaplanowało media. Projekt
kierowany jest do studentów. Kampanię wzmacniać będą akcje
ambientowe oraz działania PR.
Dołącz do dyskusji: Tomorrow dla Olympus