Włoch, Japończyk i Francuz reklamują wyprzedaż Skody z rocznika 2011 (wideo)
Ruszyła kampania Skody reklamująca wyprzedaż samochodów z rocznika 2011. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Mediacom.
W nowej kampanii Skody są pokazani Włoch, Japończyk i Francuz, którzy nie potrafili opanować swojej ciekawości i pod osłoną nocy podglądają ofertę wyprzedażową w salonach Skody. Reklamy podkreślają, że w ramach tej oferty upusty na samochody z rocznika 2011 sięgają 14 tys. zł.
Akcja reklamowa od 2 stycznia jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne), a także w radiu, prasie (dzienniki i magazyny) oraz internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, a media zaplanował dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Włoch, Japończyk i Francuz reklamują wyprzedaż Skody z rocznika 2011 (wideo)