„Życie na Gorąco” liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2016 roku względem stycznia 2015 roku zmalała o 3,67 proc. i wyniosła 559 413 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 0,92 proc. do 330 149 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 247 430 egz., po wzroście o 5,52 proc.
Oczko niżej znalazł się tygodnik „Na Żywo”, który przed rokiem był szósty. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 8,69 proc. do 192 685 egz.
Wirtualnemedia.pl |
styczeń |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
709 869 |
559 413 |
559 413 |
763 116 |
580 725 |
580 725 |
Twoje Imperium |
418 687 |
330 149 |
330 149 |
438 673 |
327 134 |
327 134 |
Rewia |
339 401 |
247 430 |
247 430 |
322 934 |
234 485 |
234 485 |
Na Żywo |
286 167 |
192 685 |
192 685 |
273 688 |
177 274 |
177 274 |
Świat & Ludzie |
286 155 |
186 065 |
186 065 |
288 323 |
188 947 |
188 947 |
Dobry Tydzień |
276 194 |
173 841 |
173 841 |
292 426 |
178 113 |
178 113 |
W porównaniu do grudnia ub.r. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Rewia” - było to 15,17 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 2,19 proc., odnotował „Dobry Tydzień”.
Wirtualnemedia.pl |
miesiąc |
|||||
ZKDP |
styczeń 2016 |
grudzień 2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
709 869 |
559 413 |
559 413 |
684 793 |
502 608 |
502 608 |
Twoje Imperium |
418 687 |
330 149 |
330 149 |
399 476 |
290 734 |
290 734 |
Rewia |
339 401 |
247 430 |
247 430 |
304 942 |
214 835 |
214 835 |
Na Żywo |
286 167 |
192 685 |
192 685 |
276 188 |
174 000 |
174 000 |
Świat & Ludzie |
286 155 |
186 065 |
186 065 |
286 192 |
187 083 |
187 083 |
Dobry Tydzień |
276 194 |
173 841 |
173 841 |
287 430 |
177 738 |
177 738 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow